Certyfikaty

od 2014

ISO 9001 to system zarządzania jakością. Jego wdrożenie oznacza, że Edica jest ukierunkowana na zrozumienie i spełnienie wymagań klienta oraz ciągłe monitorowanie i udoskonalanie procesów.

od 2014

ISO 14001 to system zarządzania środowiskowego. Jego wdrożenie oznacza, że Edica jest świadoma swego wpływu na środowisko naturalne i rozmyślnie nim zarządza, minimalizując szkodliwe działanie.

od 2022

COLOR MANAGEMENT – Edica Edica Sp. z o.o. wdrożyła w drukarni system zarządzania kolorem na wszystkich etapach produkcji od przygotowania plików do druku i wykonywania płyt, poprzez druk aż po kontrolę jakości. Dzięki temu gwarantuje standaryzację i powtarzalność produkcji zgodną z normą ISO 12647-2:2014 i międzynarodowymi standardami produkcyjnymi.

od 2013

FSC® – Edica Sp. z o.o. oferuje swoim klientom możliwość wykonania produktów z certyfikatem FSC® (Forest Stewardship Council®), który świadczy o odpowiedzialnym stosunku do zagadnień środowiskowych i praktycznej trosce o ochronę terenów leśnych. Dzięki temu, że wszystkie firmy uczestniczące w procesie posiadają certyfikaty kontroli pochodzenia surowców, w wyrobie końcowym znane jest pochodzenie drewna użytego do jego produkcji.

od 2013

Świadectwo AEO (Authorized Economic Operator) Świadectwo AEO to rodzaj identyfikatora bezpiecznego partnera handlowego, którym Edica może się posługiwać nawiązując nowe kontakty handlowe w kraju i za granicą, a szczególnie w państwa UE. Świadectwo AEO wydawane jest tylko dla zaufanych przedsiębiorców po przeprowadzeniu gruntownego audytu całej firmy przez administrację celną.

Podstawą do jego wydania jest:

  • odpowiednie przestrzeganie wymogów celnych,
  • odpowiedni system zarządzania ewidencjami handlowymi,
  • udokumentowana wypłacalność,
  • posiadanie odpowiednich standardów bezpieczeństwa i ochrony.

Certyfikat AEO potwierdza, że jesteśmy wiarygodnym partnerem w międzynarodowej wymianie towarów.

2012

Wyróżnienie Dobra Marka jest przyznawane najbardziej dynamicznym i najlepiej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. Dziennik Rzeczpospolita oraz Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz trzeci przeprowadziły badania rynkowe mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz objęte zostały miedzy innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, jakość prezentowana przez dany produkt oraz stopień zaufania konsumentów.

Nasze kalendarze, a tym samym marka Edica, zostały w tych badaniach ocenione bardzo wysoko i w efekcie firma zdobyła tytuł Dobra Marka 2012 – Jakość, Zaufanie, Renoma.

Tytuł Dobra Marka potwierdza najwyższą jakość naszych produktów oraz świadczy o zaufaniu odbiorców i renomie marki.